.....................




ببين رفيــــــــــــق .....
وقتي تو جيبت پول نباشه قصابي سر كوچتونم بهت دل نميده
چه برسه به عشــــــــــــــــــــــقت
*****
.دلم یک فیلم بلند می خواهد!
یک واقعیت عاشقانه
پر از سکانس های با تو بودن
و یک دکمه ی تکرار...!
.*****

رو دیوار قلبم نوشته :
این تابلو از پایه کجه ...
ممکنه همیشه سایه نده !!!

*****

کاری که دوریه تو با من داره میکنه بنزین 1000 تومنی با ملت نمیکنه ظالم ...

*****

کنار حوصله ام بمان

نبــاشی

دلم که هیچ ، دنیا هم تـنگ میشود....

****

ه حرفات شک کنم یا بو پیرهنت ؟

که غرق عطر مردونست

حیف که خوردم از تو رودست

پس برو گمشو تف به ذاتت ، اینا همه کمبود عقده هاته

جا زدی خوبیامو با بدی جواب دادی .... میمردی به همه پا ندی؟

*******

هر از گاهي سراغي بگــــــــــــير
پيامي بــــــــــــده
احوالي بپــــــــــــــــــــرس !!!!
خيلي نگذشته از روزهايي كه عزيز دلـــــــــــــــــت بودم

*******

این روزها دلم برای عشقی که ترکم میکند نمیسوزد ... دلم برایه شارژهایی که میگیرم میسوزد

*******


من همــیــنـم کــه هــســتــم
هــســتـــی ، هــســتــم
نــیــســتــی ، هــســتـنــد
عــــزت زیــــاد . . .

******

هیــچ چیــز تــو این دنیــا
برای من قشنگـــتر از این نیســـت !!
که مدام نامت را صدا بزنم.

******

یه مخاطب خاص نداریم که…
اوه اوه حواسم نبود الان میاد میبینه!
آقا اشتباه شد داریم داریم خوبشم داریم!

********

آیا میدانستید که حروف تشکیل دهنده ی جمله ی
“گلِ من الان میام، تا ببینمت بای بای”
توی یک ردیف حروف کیبرد قرار دارن؟
نه جدی نگاه کن!
حالا هنگ کن!
کلی زحمت کشیدم تا کشفش کنم! فک کنم نابغم…

**********

غضنقر لب دریا راه میرفته و فکر میکرده ، بهش میگن به چی فکر میکنی ؟
میگه : داشتم فکر میکردم اگه دریا ابگوشت بود چندتا نون بربری میخواست !

 

یه سری از پسرام هستن که امروز ریششونو میزنن فردا درمیاد

اینا از خاک حاصلخیز خلق شدن

**

یه بار دوستمون رو تو فرودگاه مالزی گرفته بودن

به جرم حمل پودر ناشناخته ای که ما به آن واجبی میگوییم

**

ﻓﻮﺍﻳﺪ ﺧﺮ

ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﮔﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻲ

ﺑﺎﺱ ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻩ …

ﺧﺮﺕ ﺑﻴﺎﺩ …

ﺧﺮﺷﺎﻧﺲ ﺑﺎﺷﻲ …

ﺧﺮﺧﻮﻥ ﺑﺎﺷﻲ …

ﺧﺮﭘﻮﻝ ﺑﺎﺷﻲ …

ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ …

ﺍﺻﻦ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺧﻮﺑﻲ ﺍﻳﻦ ﺧﺮ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺴﺘﺶ ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﺍﻭﻥ ﻓﺮﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺩﺍﺭﻩ

ﺍﺯ ﻗﻀﺎ ، ﺧﺮ ﻣﺎ ﺍﺯ ﮐﺮﮔﻲ ﺩﻡ ﻧﺪﺍﺷﺖ ، ﺧﺮ ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ !؟

*****

پسره متولد ۹۴ استاتوس زده…
وجدانی چی فکر کردی داری می خونی؟ بذار بدبخت به دنیا بیاد بعد بهش بخند!

***** 


نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت22:00---27 خرداد 1393
براتـــون عشــــق آرزو میکنم
از اون عشقایــــی کـــه ..
هــــر روز با لبخنــــد از خــــواب بیدار بشید و بگیــــد :
” زنـدگــــی یـعـنـی ایــن …
چقــــــــدر خوشبختـــــــم .. ”


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اس ام اس جدید و خنده دار,,

نوشته شده توسط parvaneh در شنبه 23 / 2 / 1393

و ساعت 22:42



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parvaneh ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.




دوری فقط تعبیری است که فاصله ها از ما دارند اما بی خبرنداز نزدیکی دلمان
pari.jan39@yahoo.com




parvaneh




چت روم | اول چت | شلوغ ترین چت روم کشور
just alireza
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق وفاصله و آدرس parvaneh.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












عشق , باحال , جالب , ماشین , دل نوشته , گل , اب , دریا , بخند , طنز , دیدنی , عکس زیبا , زیبا , بچه , کودک ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 71086
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1